Skola again:)

Nu sitter man här i skolan igen, har inte så mycket att göra. Igår red jag Luxen som sagt. Det gick faktiskt över förväntan. Jag red honom en sväng i Fredags så han var rätt mjuk i skritten.Han kändes rätt igenom riden. I traven var han lite stelare. Jag försökte undvika en dragkamp och bara rida på yttertygeln, det funkade rätt bra. Han blev lite mjukare sen, i galoppen var han lite lång men jag försökte få ihop honom lite men det funkade lite sådär. Tillsist längde jag honom lite, det gick okej. Det kändes lite surt att fixa till honom och sen skulle någon annan riga men samtidigt blev den nog glad, den fick ju en "färdig" häst. See you later( ifall att jag inte fryser till is)// vickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0