Knäppis:)

Hihi, Matilda och jag gjorde stallet tillsammans idag, vi mockade, gjorde höpåsar, bytte vatten och fixade mineraler på endast 30minuter, sen tog vi in Mysak. Matilda borstade Mysak och jag borstade Lux. Sen när jag red Lux gick Matilda med Mysak. Först var Mysak snäll och gick lungt. När jag skulle öka Luxs galopp red jag förbi Mysak, Mysak blev helt knäpp, hoppade runt och lyfte svansen. Jag red förbi honom en gång till och han blev helt knäpp igen. Droppen blev när Ville galopperade förbi. Mysak reste sig och stog där, när han väl gick ner gick matilda in med honom, vi ville inte utmana ödet.;) Nu ska Matilda och jag till stallet och fota vinter bilder// Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0