Cha cha bloggen;)

Cha cha bloggen;) Jag heter Victoria och är ny här på bloggen, jag är en 13 årig tjej som har en egen ponny som heter Mysak. Jag älskar hästar och all min fritid spenderas i stall et. Förutom hästar gillar jag att vara med kompisar och läsa, helst the twilight saga. Jag går i 7a på Ramunder och mitt extra språk är tyska;-) Något som jag ogillar är djurplågeri och avundsjuka. När vi köpte Mysak i januari 2010 kunde han knappt någonti, han kunde skritta, trava ,galoppera och hoppa små hinder men han hade aldrig tävlat. I början var det en kamp. När vi hoppade i låg jag som jag ofta på marken och det var ofta som han stannade. Men han hade kapacitet. Med blod, svett och tårar har vi tillslut fått fram den fina ponny han är idag. Idag hoppar han 1 m, 1 ,10 banor och har startat la hopp. I dressyren har han också utvecklats något enormt. Tyvärr är min resa med denna otroligtt fina ponny slut, jag har fyllt tretton oceh får inte tävla hoppning längre, när han blir frisk kommer ni kunna följa mig på jakten efter hans nya ryttare och ägare + ni kommer kunna följa mig på jakten efter en ny D ponny. Det var lite om mig, nu hoppas jag att jag kan få reda på så mycket som möjligt om ER:) Ni får hålla ut och vänta ett tag på bilder, det funkar inte riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0