äggslemm och ögonbajs :)

Idag hade vi friluftsdag i skolan :)
Skridskor vid tegelbruket hela dan.
Jag är fortfarande grym på skridskor (y)
Men det var döläskigt för när man åkte kunde man helt plötsligt höra hur isen
sprack det lät ASHÖGT ! Jag fick typ panik flera gånger och bara körde så snabbt jag kunde och
kravlade mig upp på sånna här pinnar
typ elr vad det är som finns längs med vägen x'd
Hahaha!
Sen gick jag Lollo och Julia hem till Julia och var där. Vi bakade kladdkaka, gottt !
Nu sitter jag och Lollo och nördar mobiler, strax ska vi se på Beck.
Haha, Lollos och min konversation ;
Lollo; Akta Zandra så att jag inte kastar äggslem på dig !
Zandra; ?
Lollo ; menade ögonslem.
Zandra; Du vet att det heter ögonbajs va ? x'd
Hahaha Lollo är blondin ! :)
Vacker x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0