27-28/1-2012

Hejsan alla !
Igår så sov jag över hos Bästa Hilda, med Lollo och Jenna,
dökul !
Vi såg på skräckfilm..
Jeepers Creepers, Haha Hilda  var skiträdd ! ;)
Så åt vi kladdkaka och drack läsk rena lyxen x'D
När klockan var typ två så skulle Jenna smyga ner och hämta sin väska på nedervåningen,
och när hon precis kommit ut genom dörren så ser hon Astrid komma gående som en zombie, :S
Fifan så läskigt !
Jenna Lollo jag och Hilda kastade oss ner i Hildas säng och gömde oss under täcket.
Hilda ropade på astrid flera ggr men hon svarade inte..
Sen så öppnades Hildas dörr och alla skrek rakt ut XD
Astrid: Kan ni vara lite tysta ?!
Hahahaha usch vad läskig hon är, hon hade gått i sömnen..
Jag och Jenna hade bestämt oss för att dygna, vi klarade det nästan men
klockan fem på morgonen somnade vi..
Idag så har jag varit i stan med Pappa, jag köpte ett par byxor, annars inget :)
Tror att jag snart ska gå och lägga mig är astrött, men det är väl inte så konstigt
eftersom att jag bara sov tre timmar inatt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0