Svar på Frågestunden!

Här kommer svaren! :)


Jossan:

1.Hur mkt betalar du i stallhyra ?

1700 kr

2. Vad har du för väst/västar ?

På de flesta bilderna på bloggen har jag en blå racesafe av lite äldre modell. Den som jag har nu är också en blå racesafe fast med "rutor" en sån som Linnéa och Ankihh har fast marin blå ;)

3. Vad har du för hälm/hjälmar?

Jag har en hjälm som jag köpte på Stockholm international horse show. den är av märket three horses och den är av lite "sportigare" modell. Dröm hjälmen är en Gpa speed air

4.Hur många sadlar har du ?

En. En hoppsadel av något märke på W. Den köptes på Sharpman och det är den skönaste sadeln jag har ridit i.

5. hur många träns har du ?

3 , Ett svart med pullarnosgrimma som jag hoppar i, ett  svart med en engelsknosgrimma som jag rider dressyr i och ett brunt som inte används ;)

tilda:

Ska du sälja mysak?

Ja, det är tanken

Ska du köpa en ny häst o vad för någon i så fall?

Ja, en D ponny som helst är 7,8,9 år bara. Gärna en ganska stor och lite sportig i modellen. Den behöver inte ha tävlat så mycket men ska ha kapacitet inom hoppningen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0