Snäckevarp

Sorry att jag inte bloggat, jag har glömt bort det helt!
Jag och Julia iaf sitter och nördar paddorna (Ipad)
Julia tog med sig sin ! ;)
Idag har vi sett på skräckfilm .......
Det gjorde vi igår med. igår såg vi på The grudge 1 och 2
och idag såg vi på trean :)
Ettan var ganska bra inte så jätteläskig, tvåan var läskig och trean var mest
konstig och fejk.
Hehe, ikväll ska vi se på Zombieland xP
Haha jag och Julia var ute i snön förut,
det är DÖMYCKET snö här i snäckevarp!
Jag och Julia sprang fram och tillbaka en liten bit,
ocg blev helt andfådda !
Och idag så slog jag mitt rekord på temple run ! :D
Jag är gryyyym, jag fick 3,8 miljoner ! <3
Blir tyvärr inga bilder för jag sitter vid paddan ;)
/Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0