Inte helt försvunnen

Var några dagar sen jag skrev ngt men varit så fullt
Upp nu. I helgen har jag och Emilia varit i Linköping
För sista delen av ulk (ungdomsledarkurs) skönt
Tycker vi båda två! Fått med oss vårs intyg och
Jackor med oss hem. Skönt att ha det klart!
Det kom också en jätte bra tjej dit som höll i ett fyspass.
Jätte många bra övningar som man kan göra för att få en bättre
Sits. Jag och Emilia tänkte åka till hennes herrgård i påsk
För ett träningsläger. 2 pass om dagen. Dressyr, hoppning
Och fälttävlan. Kommer bli Awesome!(:
Igår hoppade jag också. Millah hade gjort oordning en jätte
Bra övning till oss. Jag och filipine har ännu en gång slagit vårt
Höjdrekord, 130cm! Och fet kändes som att vi skulle kunnat höja
Lite till men jag vill sluta när det går som bäst!(:
Överlag var hon riktigt fin, följsam och lyssnade på alla
Mina hjälper banan runt. Nöjd!
Nu har jag varit och införskaffat mig nya ridbyxor från hv polo (bild kmr sen)
Ny fleecetröja och nytt skal till min iPhone.
/ankihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0