Blev att rida iaf

Varit och hämtat paket på posten, mina KL-byxor.
dock satt de inget bra, löst i vaderna och hårt runt smalbenen.
blir att skicka tbx dom :(


Gjorde iordning Filipine för ridning, tänkte att jag skulle ta det lugnt
då hon egentligen skulle behöva ett ordentligt ridpass, hon har inte
gått ngt ordentligt på 1 vecka, så det var dags nu.
Emilia hade inte tid att rida så ja, det var bara jag kvar.

Men jag mådde inte alls illa och det blev ett hårt dressyrpass för
damen, tillochmed svettig! det händer inte ofta!
   En stadig form i galoppen i båda varven. Hon har blivit så himla
mycket starkare och vårt dressyrjobb har verkligen gett resultat!
Då blir jag glad!
Imorgon är det hoppträning för bästa Fia! (:

image description
<3

/ankihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0