Bara en ridskolehäst

En grej som jag kan bli förbannad på är när folk säger bara en ridskolehäst, slösa inte dina pengar på en ridskolehäst.
Nu är det så här att på SRS är det jättebra stämning mellan privatryttarna och lektionsryttarna, vilket jag är väldigt glad för ! Champis är inte bara en ridskolehäst för mej, han är den som jag kan lita på 100%, han är den som jag kan prata med och som jag vet inte skvallrar, han är bäst <3 många ser honom som den där sura, tröga ponnyn med stor äppelrumpa. Jag ser honom som den där maffiga dressyrhästen med fluffig tjock svans och den där snygga hopphästen med ett hjärta av guld, jag ser den där hästen som försöker va lite cool, jag ser den där kåta hästen, som älskar att vara ute på tävling och visa upp sig, det är den hästen jag ser <3
Om jag är ridskoleryttare och Champis är ridskoleponny, ska inte han få ha ett schokemöhle schabrak eller ettsnyggt träns ? Ska inte jag få ha de där JW byxorna eller KL jackan ?
Ville bara skriva av mej lite, hahahah
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0